Board logo

標題: BT & Kaspersky [打印本頁]

作者: spikie    時間: 2006-11-13 07:34 AM     標題: BT & Kaspersky

請問有冇人用緊Kaspersky Internet Security 6.0,知唔知用BT嘅時候應該點set?3 N/ e3 W+ e- R# n: E; ^2 J
thankyou
作者: 121892    時間: 2006-11-14 06:23 PM

請問有冇人用緊Kaspersky Internet Security 6.0,知唔知用BT嘅時候應該點set?TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。; a- Q% u/ j( s+ o
thankyou
作者: 121892    時間: 2006-11-14 06:31 PM

請問有冇人用緊Kaspersky Internet Security 6.0,知唔知用BT嘅時候應該點set?
; Y7 T0 v  j" K+ ~: uTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。thankyou
作者: 121892    時間: 2006-11-14 07:45 PM

請問有冇人用緊Kaspersky Internet Security 6.0,知唔知用BT嘅時候應該點set?
* B8 E4 t* Q  [- A0 Sthankyou
作者: 121892    時間: 2006-11-14 07:46 PM

thankyou
作者: davidon    時間: 2006-11-22 03:20 AM

我用緊丫....唔駛點set呀......只係第一次執行時...down個野出黎時....允許...就ok喇...




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0