標題: BT for mac [打印本頁] 作者: xtina_disney 時間: 2008-8-15 02:48 PM 標題: BT for mac
vote for the one that is more efficient and better to use.please write why.thank you^^ 9 G, n& l3 G( A9 x$ f* j" ?9 g0 V! @$ G" E; z$ x) U
[ 本帖最後由 xtina_disney 於 2008-8-16 10:42 AM 編輯 ]作者: 克里斯蒂安 時間: 2008-8-16 06:11 AM
The clients you can use on Mac are Azureus and Transmission作者: xtina_disney 時間: 2008-8-16 10:40 AM
oo...i'm new to it, so dun reli knw....tvboxnow.com. F. \0 P$ s# e0 j
plz tell me more about mac stuff...