

等我去访问下总部!!!原帖由 西门兄 於 2008-10-1 02:20 AM 發表tvboxnow.com& W; Z6 z2 j/ w) K' y+ c4 ~* F
唔用STREAMYX........可以用WIMAX,
咁又使唔使咁大动作呢?????飞咗STREAMYX啦!!!!
原帖由 wkn1ght93 於 2008-10-1 11:43 AM 發表tvb now,tvbnow,bttvb$ P9 v# N4 B! l9 l i) h) Q
可以介绍下WIMAX?东马这边好像没有哦~
| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |