Board logo

標題: 畫面慢動作............ [打印本頁]

作者: 古勒比加    時間: 2006-7-25 05:26 AM     標題: 畫面慢動作............

點解我睇日劇TVBT(rmvb檔)唔係好順,睇睇下畫面會慢一慢,跟住又冇事,不過睇動畫(rmvb檔)就冇這個情況出現,
# v% ~: Q$ z$ M! u, utvb now,tvbnow,bttvb請問為什麼會這樣.........................唔該:Q
作者: chmida    時間: 2006-7-25 08:27 PM

全部都係咁?
: n; ?, g4 Z/ [  k. _# K( X" v" r公仔箱論壇普通的版本,我係冇呢個問題~我係用KMPlayer~
7 J1 Z) U' n( a0 x" G4 r8 m- s& E6 B
  K8 [7 q  j0 a2 Y5 v9 z& z公仔箱論壇不過我有下載過1024*576版本,我部電腦就力不從心了~




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0