
原帖由 lil_yuky 於 2007-4-5 11:04 發表。TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。" x# k8 K) g/ r E% \/ ?: s# y7 K
我都有D自豪。。。但繫呢~~ D相真繫好樣衰架。。 其實好多時候我返學我都唔會SET 頭~~ 因為學校無靚仔。我都唔CARE啦~
原帖由 akurain 於 2007-4-5 04:34 PM 發表。9 q E* d4 N- d* }7 i9 }; v. p8 J: j m
pretty but i still think your face is a bit chubby

| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |