標題:
[問題]
準備去旅行..麻煩各位介紹下~~!
[打印本頁]
作者:
emily240214
時間:
2009-9-21 12:51 AM
標題:
準備去旅行..麻煩各位介紹下~~!
細佬我25號會去沙扒灣游下水...請問各位兄弟..有冇熟悉嘎"宵夜"..有嘎話介紹下俾我!!
! ^# C& ~# r6 u4 M' ~# Y L! _
5 R2 f- g' j+ ~ I" @! U
價錢儘量唔好太貴...咪先要走數..呵呵..講笑!!
tvb now,tvbnow,bttvb: c/ E' k/ ?; d
Y/ J$ S. ?2 Y) i' E公仔箱論壇
離度唔方便講..可以P我..我得QQ:61940250..麻煩曬!!
歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0