Board logo

標題: [問題] 準備去旅行..麻煩各位介紹下~~! [打印本頁]

作者: emily240214    時間: 2009-9-21 12:51 AM     標題: 準備去旅行..麻煩各位介紹下~~!

細佬我25號會去沙扒灣游下水...請問各位兄弟..有冇熟悉嘎"宵夜"..有嘎話介紹下俾我!!! ^# C& ~# r6 u4 M' ~# Y  L! _

5 R2 f- g' j+ ~  I" @! U價錢儘量唔好太貴...咪先要走數..呵呵..講笑!!tvb now,tvbnow,bttvb: c/ E' k/ ?; d

  Y/ J$ S. ?2 Y) i' E公仔箱論壇離度唔方便講..可以P我..我得QQ:61940250..麻煩曬!!




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0