我沒有這個問題~~tvb now,tvbnow,bttvb/ |& k/ q& B$ z4 @5 E
你係新裝 0.70 定係之前一用緊的呢??作者: jwxie518 時間: 2006-8-10 01:46 AM
請問你dl咩劇? 或者邊套野?& C+ I4 H' R9 n
5 B _9 H# A6 D" S另外, 最近0.7好多投訴( Q; f0 d/ f1 Q2 W
用番舊板本0.68吧作者: 彿印 時間: 2006-8-10 08:39 AM
0.70 廢ka dont use artvb now,tvbnow,bttvb& y) f0 t: P$ l c
3 R; q3 p! c; [0 m7 Z* t! H
i am using 0.62 .much much better作者: Pearlma1212 時間: 2006-8-10 12:48 PM
the latest version sometimes is not stable, no seed, cant download any things .....because i used it b4....so i use back 0.59 very smooth and fast作者: HIDE 時間: 2006-8-12 04:21 AM