原帖由 ed_teck 於 2007-6-3 05:52 發表。 1 s& s* |1 y. ^9 g單眼皮帥哥.. (你太傷我心,講笑) " ]7 c) K& Y1 B( [公仔箱論壇thx for sharing..
原帖由 BiBe 於 2007-6-6 11:42 PM 發表。 3 h" n7 H, ~: p, g4 j( pdunno know is better looking until we compare pics la :71: