返回列表 回復 發帖

[出賣] 再來我ge frd

大家比d意見。。。。。。覺得點樣
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
原帖由 shagu 於 2007-12-27 12:40 PM 發表
! Q2 ?2 ^' n$ j. V你都好多你個frd d相wor
4 Q7 w% p( i5 R/ Q# A6 q4 G$ ?覺得佢好可愛好真[佢d相應該冇ps過吧﹗﹗﹗]4 I4 P) |8 U' J* u# `" N5 q
因為發覺以家好多女仔post d相都係ps過ge[覺得會好假]
8 V+ X6 `; M* @, x公仔箱論壇佢從來都唔ps相ga

回復 #21 kheong 的帖子

thankq.....但係個個唔係我阿﹗﹗﹗
返回列表