返回列表 回復 發帖
你都几好样下哦!!!
原帖由 Stephenlai1986 於 2008-4-22 01:24 AM 發表 tvboxnow.com2 ~2 H, e& m! I( n4 r
我唔系高層:019:
tvb now,tvbnow,bttvb; ?* p" T8 }$ c/ L5 q1 M& j
你有高層既样哦!!!
原帖由 Stephenlai1986 於 2008-5-6 04:36 PM 發表
. S( F$ c' _4 e8 ttvboxnow.com做高層好忙的,因为要尽责。还是当小兵仔好。
8 J0 f8 ?, A' ~9 H
甘又系,起码有事上黎仲可以质质博,唔多觉!
返回列表