返回列表 回復 發帖
你都几好样下哦!!!
原帖由 Stephenlai1986 於 2008-4-22 01:24 AM 發表 - B9 N. x4 m, M9 ?/ r
我唔系高層:019:
公仔箱論壇! e2 e) ~' v4 ]  ^: ^# o7 D4 `
你有高層既样哦!!!
原帖由 Stephenlai1986 於 2008-5-6 04:36 PM 發表 tvb now,tvbnow,bttvb5 }$ K3 ]& ^6 C# M5 ?) m! O2 A, L
做高層好忙的,因为要尽责。还是当小兵仔好。
: K/ b4 F7 ?9 I  ?
甘又系,起码有事上黎仲可以质质博,唔多觉!
返回列表