返回列表 回復 發帖
戴好d ma!
戴眼鏡好靓   
不LA.........帶左好似未成年LO
肯定5带啦············
带啊    气质看其来好点
都不好看;# b1 \% }# c. z1 X! n4 V* h
不戴Bra最好!!
9 b* E2 h' i( a8 W- ]" w% itvb now,tvbnow,bttvb, T6 m! w7 e- A' Z
戴眼镜好看很多,个人见解
兩副都唔好戴,哈哈............
不带亮眼。带上呢就秀气了.....
好像不戴更哟味道
不戴比较好
wear spec better
拜託別戴
感謝~~~~!!
唔戴好啊
返回列表